DJI Mavic Air Crash test!
Test Wagowy
Zawiesiliśmy Sparka pod Mavic Air i jak na obrazku poniżej, da się unieść bez problemu 300g.
Test APAS
APAS (Advanced Pilot Assistance Systems) pozwala na omijanie przeszkód przez drona w czasie rzeczywistym. Polecieliśmy prosto w stronę drzewa a Mavic Air ominął je bezbłędnie.
Crash test: Woda
Specyfikacja techniczna nic nie wspomina o odporności na wodę ale Mavic Air zupełnie nieźle radzi sobie z mocnym strumieniem wody.
Źle zamocowane śmigło
Mavic Air nie miał szans startu z celowo źle zamocowanym śmigłem.
Crash test: Lekkie i twarde uderzenia
Mavic Air został poddany seriom uderzeń z różnymi prędkościami i rożnymi przeszkodami. Kiedy dron wlatywał w krzaki, wychodził z tego bez szwanku. Przy uderzeniu w drzewo, Mavic Air udowodnił że może latać także po uderzeniu w twarde przeszkody podczas lotu w trybie sport.
Podsumowanie
Testy zderzeniowe Mavic Air dowiodły, że dron może wytrzymać uderzenia. Końcówka śmigła rozdarła się, gdy dron uderzył w drzewo, jednak wciąż latał bez żadnych problemów. W porównaniu do starszych modeli Mavic, gimbal Mavic Air jest dobrze chroniony. Body drona ma kształt podobny do klatki dla kamery. Zwykle pierwszym komponentem, ulega awarii jest kamera. DJI zaprojektował Mavic Air tak, aby był mocniejszy niż poprzednie modele.
Źródło: wetalkuav.com